Hugin & Munin

Igår kom jag äntligen på hur jag ser skillnad på katterna!!
Och jag behöver inte se båda samtidigt för att avgöra vem som är vem, utan jag vet nu vem som är vem bara av att se en av dom :-D

Kändes så trisst innan då de blev så opersonliga på nått vis när man inte visste vem som gjorde vad.

Hugin står alltid duktig redo på katternas bänk när de vankas mat, medan Munin hoppar upp på köksbänken 1000ggr och är ivägen när jag lägger upp, fast hon inte får.

Munin gillar att gå ut och törs gå på iaf halva gården, medan Hugin helst är inne eller på trappan.

Hugin följer alltid med och kvällsnattar barnen. Hoppar upp så kanten på spjälsängen och går ett varv, sedan går hon ut ur barnens rum.

Munin tog en mus inne igår natt.
Hugin tog en mus nu natten som var.

:-D
Haha, gissa om jag är skapligt nöjd över min upptäckt.

Munin kl 04, musen still alive.


Munin, musen död!


2015-02-22 @ 10:29:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0