Barnvakt och kaffetur

Idag blev vi erbjudna barnvakt, så vi kunde göra vad vi ville.

Vi valde såklart att göra en gemensam tur med hundarna. 
Annars turas vi alltid om att träna dom, medan den andra har barnen.

Men nu fick vi för första gången köra dem ihop.




Bullen, Selma, Karma, Segra, Storm & Snö.





Jag och vår ungpojk Storm.

Jag & Storm.

Snö.

Storm, Segra, Karma, Bullen & Selma.

Jag ordnar lite lättare "lunch" till hundarna.



Till oss blev de, korv med bröd. 
Lemmelkaffe & hemmagjord marknadsnougat.

Våra unghundar Snö & Storm. 
Våra första sibbar.

Kärring mot strömmen.. :-D
Ska vi inte fortsätta snart????? Undrar Selma. 

På hemväg.

2015-02-22 @ 19:22:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: pisikealev.blogg.se

Hej!
jag undrar om ni hade malamuter
förut och varför ni bytte ras? :)

Svar: Ja det stämmer.. Vi har haft malamuter i ca 8år, men gick i år över på husky. Går man tillbaks i bloggen har jag skrivit lite om det, blandannat här: http://malamutemamma.blogg.se/2015/february/fran-malamute-till-husky.html
Om du har fler funderingar efter ha läst, så får du gärna fråga igen.. :-)
Ida Vähäsalo

2015-03-01 @ 15:10:51
URL: http://pisikealev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0