Hundkörningskväll

När barnen lagt sig för kvällen gick vi ut och pyssla med hundhägnet.
Vi gjorde om lite för att få lös 2 gallersektioner som vi ska använda som dörrar.

Blir nog kanon.

När de gått någon timma var tempen ok för att köra hundarna, som min man vart så snäll och vattnat när jag var på gymmet.

Så fram med linor och selar o iväg.

Valparna fick springa av sej i hägnet medan jag var ute o körde de vuxna.

Vilken kväll!
När vi kom neråt myrarna möttes vi av en otroligt vacker rosa och lila himmel.
Vi stannade där en stund.
När vi sedan vände om hemåt var månen i samma veva på väg upp på andra sidan vägen.

En stor full orange måne.
Synd att de blir så oeffektfullt på bild!!



Den stora månen blev bara världens minsta miniprick på bild!!

De va jättefint även om de inte syns alls!


Paus


Hämtar andan och tränar på "framåt stå"

Jag
2014-09-12 @ 09:03:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0