Bygger vidare

Igår kväll jobbade vi vidare med rastgården.

Thommy var o köpte nät

2meter högt och 100m långt.

Sedan körde han trimmer i hela rastgården, medan jag byggde klart hundkojan.
Så nu har Selma och Bullen en varsinn.
Sedan roade jag mej med att gräva ur lite skräp ut rastgården.

Någon hade (innan vi flyttade hit) försökt elda upp en gammal säng eller soffa.
Så de låg tokmycket fjädrar och skrot kvar efter det i en hög.
Men jag tror och hoppas jag fick bort allt så ingen hund kan skära sej på det.


Blev en stor skräphög som ni ser till höger.


Thommy klurar o funderar :-)
Tror de blir kalasbra dehär ja!!




När vi sedan byggt klart balkongen på huset kan vi sitta där uppe och studera hundarna i hägnet :-)

När nätet är uppe ska någon typ av koja/liggplats/torn byggas där inne.

2014-09-04 @ 11:46:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0