2014-09-22

Som vanligt dåligt med uppdateringar när de är helg..

Ja, känns även lite tjatigt att berätta om min dag eftersom de ofta ser rätt lika ut i stora drag.

Men på fm idag åkte jag och barnen till Filipstad, handlade mat.
Sedan hem och åt lunch.

När jag lagt barnen för att sova middag gick jag ut.
Fyllde foder hos höns, bytte vatten hos hundarna, mocka, myste med hundar, släppte dom i hägnet osv.

När barnen vaknat och ätit mellanmål påbörjade jag kvällsmaten..
När thommy sedan kom hem åkte jag till gymmet.
Blev axlar & triceps idag.
Hemma badade jag o la barnen.

Sedan ut och thommy körde hundarna.
Idag fick Storm gå med.
Gick jättebra!
Medan han var ute och körde ordnade jag med vatten, kvällsmat till hundarna, koppla på hundsläpet på bilen..

Imorgon ska jag iväg till veterinären med gänget.
Lämnar Vidar hos sin farmor under tiden.
Varga får bli med mig.
Hundarna ska vaccineras och några av de nya ska besiktas för att jag ska kunna försäkra dom.

Blir väll vila för hundarna imorgon då de är nyvaccinerade. 

Jag och Varga i lördags, redo för Storforsmarken


Inte jättelätt att ta en selfie och få med alla.. Jag hamnade ur bild så att säga.
Hundarna Segra & Storm på bilden.

En lite bättre bild på dom. 
Storm & Segra

Har man en dålig hårdag blir de både fläta och keps!


Tillbaks efter körningen. 
Storm får massa beröm!


Storm gick bak med Selma

Har idag konstaterat att Varga åtminstone är lite lite lik mej..
Eller så kanske de är så att jag ser det bara för jag önskar att det vore så..

Nä men thommy tyckte faktiskt vi var lite lika också..
Bilder på mej när jag var liten:



Jag till vänster :-)
Storebror Mattias och storasyster Sofia till höger om mej..

2014-09-22 @ 21:59:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0