2014-10-02

Hittade lite bilder på oss från Björnrundan på Facebook. 
Hoppas de var okej att jag lånar dom..

De är precis när vi kommer tillbaks till bilarna efter 30km.

Pappa med Silver & Blacky.

Thommy och Zigge, Jag och Divan i bakgrunden.

Zigge, Thommy & Varga.

Divan & Jag

Igår vart de körning med hundarna.
Körde 12km.
Tyckte de var för långt för Storm att gå med den turen än, så han fick bli hemma.
Karma är på kärlekssemester uppe i Östersundstrakten så det blev bara Bullen, Segra & Selma.
Snö har vi inte börjat köra in alls än.
Hon är lite yngre än Storm.


Vattenpaus


Fotopaus. De va en vacker halvmåne igår.


Jag innan start.

Igår visade Varga att hon minsann lärt sej att klättra!!






Spanar på hundarna..

Vi har nu avslutat Vidars mjölkfriakost.
Då det inte hade någon effekt.
Så nu äter han precis allt igen.

Vi har fått tid för allergitest i slutet på oktober. 
Så nu vill jag att tiden ska gå snabbt!!

Idag regnar de här, så vi har vart inne hela förmiddagen.
Men nu ska snart Varga sova middag så då åker regnkläderna på så ska jag och Vidar gå ut.

Vidar älskar regn, men det blir inte så kul för Varga att sitta i vagnen med ett regnskydd över och inte se något!
Därför går vi ut när hon sover.

Hundarna får vila idag och imorgon.
Eftersom thommy ska tävla lördag morgon..
2014-10-02 @ 11:40:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0