2014-11-06










Från igår förmiddags när vi var ute flera timmar i, inte regn.

Städade lite mer på gården. 
Klippte ner gammal växtlighet (brännässlor mest) pyntade med mera granris..

Haha vi var granar överallt, vi bor ju iprincip i en gran.
Men ändå vill ja komma skogen lite närmre och dekorerar gårn med ännu mer skog!

Slängde skräp på kärran.
Plockade ner skräpet jag fick ihop när jag städade vinden och la de på kärran.
Drog in kärran i uthuset så de inte ska regna på allt skräp så de bara blir en smet av allt pappskräp.

Idag var jag o Vidar ute fixade hos djuren och börja byta till vinterdäck.
Men hann bara ena sidan.
Varga vaknade inne och Vidar vart sur för han frös om händerna (syns på kort två).. 




Men nu sover nog barnen snart sin lunchlur så jag ska ut o byta de andra två däcken..
2014-11-06 @ 11:38:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Söta lilla snuttisen som sover så sött! Bilderna på barnen och kycklingen är jättefina.

2014-11-07 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0