2014-11-03

Trött man blir när man skriver ett långt inlägg som bara försvinner i cybervärlden..

Får göra ett nytt försök en annan gång.

Idag på fm har jag och barnen städat på vindarna.
De tyckte de va kul o krypa runt och plocka med saker i pannlampanssken.
Visst de tog typ 4ggr så lång tid med deras hjälp, men huvudsaken det blev färdigt och att barnen hade skoj.

Sedan gick vi ut, i ÖSregn!!
Ska ju regna typ hela veckan o vi kan ju inte sitta inne för de!

Börja med lite höstdekoration.
Enkel sådan. 
Kruka + granris = klart! 

Men enkelt är fint.
Ska väll utveckla de hela med ljte ljuslyktor och ljung någon dag.





Gick sedan in och körde lite blombad av de stackars få blommor jag har.

Men har de överlevt och stått ut med mig i så många år och typ aldrig fått vatten kan de va värda ett höstbad.

Torkade ur fönstrena och har plockat med tvätt osv.

Nu har barnen ätit lunch och jag väntar in att de ska somna.

Va ska mamman hitta på då tro?!
Jag hatar ju o sitta still ;-)
2014-11-03 @ 11:53:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0