2014-06-04

Barnen har ätit lunch o sover nu middag.

Jag har fixat lite grejer på datorn bl.a. 
När barna vaknar ska vi ta en tur till Storfors o hämta paket.
Känns så onödigt att endel ska hamna där, blir ju liksom åt fel håll!

Sen i em när thommy kommer hem ska jag ta en tur till gymmet o pumpa lite :-D

Några set på 190kg blev de i måndags på mitt framsida lår & vadpass.


Vi har fått en surhöna!
Så kanske blir de kycklingar till midsommar om de är bra befruktning osv.


Igår bakade ja sockerkaka till min man


Såhär blev den.

Bild från gårdagens promenad med Storm..

Snart får han en kompis... :-)

2014-06-04 @ 12:07:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisen

Recept"? :)

2014-06-04 @ 23:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0