Tisdag 22/7

Förmiddagen har flöte på ungefär som vanligt.
Efter frukosten lekte barnen tillsammans i Vidars rum,
medan jag plockade med disk, tvätt osv.

När Varga sedan lekt en liten stund blev hon trött och la sej för att sova.
Sov ca en timma

När Varga sovit färdigt gick vi ut.
Vidar sprang direkt bort till hönsmaten lyfte av locken o kasta foder åt dom :-)

Vidar har förresten börjat säga Jajja = Varga.

Han är dessutom världens snällaste mot sin syster.
Servar henne med vattenflaskan, ger henne sina nappar (han vet skillnad på hans och hennes).
Ser alltid till att hon har leksaker och hjälper gärna till och matar henne :-)

När vi vart ute ens stund blev de en promenad.
Barnen åt massa blåbär och hallon på promenaden, Vidar är bärtokig!!

Hönsen äter vinbär


Varga tittar på brorsan som leker


På promenad


Vidar plockar blåbär


Nom nom

Skogshallon är minst lika gött!!


När vi kom hem gick jag in o plockade fram lunchen. Fick då finbesök i hallen..

Nu ligger barnen, så jag väntar på att de ska somna.
I eftermiddag tänkte jag att vi ska dra iväg o bada någonstans när pappan kommer hem.
Vi får se va han tycker.
2014-07-22 @ 11:33:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera:)

2014-07-29 @ 09:28:02
Postat av: Karin

Hur kom ni på namnen till barnen? :)

2014-07-30 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0