Uppe eller nere..

Ibland känns det som endel bara stör sej så otroligt mycket.
Kanske lägger jag upp för mycker ego-bilder,
eller så tränar man för mycket,
eller så uppfostrar man sina barn fel,
eller vad vet jag..?
 
Men stör man sej på någon är det ingen som tvingar någon att fortsätta läsa en blogg
eller läsa ens statusuppdateringar.
Det är fritt fram att sluta.
 
Just nu är jag vääldigt intresserad av att träna.
Har iofs varit länge.
Men medan jag varit gravid har jag haft mindre motivation,
just för jag inte velat ge allt.
 
Men nu när "Jag bara är Jag" blir det helt annorlunda.
Vissa övningar kör jag ännu inte fullt ut (marklyft & knäböj), men resten.
Det blir en helt annan grej att träna då, och det är så in i h*lvete roligt!!
 
Jag och Thommy umgås inte med så många utöver våra familjer.
Inte för att vi själva just vill ha det så kanske..
Men det är ju inte så att man kan lägga ut en kontaktannons "söker vänner".
Haha!
 
Vi brukar rätt så ofta skoja om att vi är Ove & Anette.
Vi är de som ingen vill ha med, men som ändå lyckas haka på ibland.
Ganska kul att skoja om, men är det så är de ju skapligt sorligt..?
 
Det är ju åtminstone tur vi har våra intressen.
Hundkörning & träning.
 
Men vi kanske även skulle haft fler djur att lägga tid på?
Vi har bestämt att skaffa ett gäng hönor (nu har vi bara 3 då vi sålde de andra för rasen inte passade oss).
Men är även inne på gris.
 
Något som jag tänker ofta på är att..
Lägger man upp en bild på massa onyttigheter i soffan är de ingen som stör sej.
Men lägger man upp träningsbilder, eller checkar in på gymmet "för ofta",
då undrar många om man verkligen måste tala om hela tiden att man är och tränar.
 
Jag gör det dock för jag tycker att det är kul!
Det är mitt intresse.
Lägger jag dessutom upp bilder kan jag jämföra mej med tiden och se om det händer något,
vilket i sej blir ännu mer motiverande för mig själv.
Förhoppningsvis kanske man även kan motivera någon stackare till ett extra träningspass..?
2014-01-12 @ 11:19:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lisen

dötrist om du blir drabbad av negativa människor...dom finns dessvärre på alla bloggar verkar de som.många bloggare som får ta skit och ska bli rättade..så jävla lågt iaf för oss som älskar och läsa bloggen..dessa människor har ingen annan fritid än att sitta o klanka.. jag tycker ni verkar leva det perfekta livet och ja..vänner försvinner nästan lite med åren...alal blir vi ove och annette :P hihi

2014-01-12 @ 11:37:06
Postat av: Brittis

Tråkigt med "sura" kommentarer. Fortsätt som du gör nu! Du skriver både roligt och intressant. Din blogg är en av de jag följer och jag uppskattar den mycket. Mycket för att vi har samma intresse - hundarna - men också för att du bjuder på bilder av ert hem och familj. Du är en aktiv tjej som inspirerar, jag får idéer av att läsa om och se vad du/ni fixat till. Jag tror också att det säkert finns många som vill umgås med er! Både vi och andra jag känner umgås mycket med släkten och kanske någon/några nära vänner. Jag tycker vardagen tar så mycket tid att man knappt hinner umgås...även fast det är stor åldersskillnad på er och oss hade jag gärna gjort (hund-)aktiviteter tillsammans med er!

2014-01-12 @ 16:33:39
Postat av: Brittis

För jag bryr mig inte särskilt mycket om ålder, jag umgås med människor jag tycker om. Resten struntar jag i.

2014-01-12 @ 16:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0