Stillsam dag

Imorse bestämde jag mej för en vilodag idag.

Har ont i nästan hela kroppen av go träningsvärk.
Tom ont i händerna efter alla tunga hantlar och skivstänger.

En vilodag idag kan bara betyda en sak.
Ännu hårdare tag nästa dag!

Kör efter min mans favorit uttryck:
Stora vikter bygger stora muskler!

Kör stenhårt med de orden i hjärnan nu och aldrig tidigare har jag lyft tyngre på många övningar mot vad jag gör nu.

Lika bra att vila (läs växa) idag.
För du vet väll att de är inte på gymmet du blir stor?! ;-)

Även hundarna får vila idag.
6-spannet har varit ute 2 kvällar i rad nu. Bara sjukskrivna Divan får vara hemma och ta de lugnt.

Imorgon är vi på't igen.
Både 2 och 4-benta!!

2014-01-13 @ 13:49:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0