2014-01-27

Uppe före tuppen.
Varga vaknade för amning strax före kl 05.
När hon ätit klart bestämde jag mej för att dra till gymmet.

Skönt att ha de färdigt eftersom vi ska försöka hinna med babysim i eftermiddag, sedan ska thommy träna och hundarna köras.

Jag drog på mej träningskläderna och smög ut i bilen för att inte väcka Varga eller Vidar.
Kom iväg 05:15.
Körde ett bra baksida lår pass och även bröst och biceps.

De börjar hände lite på rövpassen nu iaf..

De blev 4 set i hakliften med 25kg.
(Fötterna högst upp på plattan).
5 set i benpressen 120kg.
(Fötterna högt och brett isär)
4 set i legcurl 32kg.
Sen 4 set 25kg insida lår i maskin (namn?)

Körde sedan massa flyes och bänk.
Och massa bicepscurls både med hantlar och i kabelmaskin.

Bjuder på lite bilder från helgen:

Vi grillade korv i våran slogbod hemma på gården.


Vidar äter korv i sin pulka


Pappa Thommy flamberar korv


Vidar ser på film i sitt rum


Min lillebror har sovit här


Vi har varit ute massor och åkt pulka.
Både på promenad och i backar.


Formcheck ;-)

Varga kan minsann fylla ut en body i storlek 68 ganska bra, även om den är lite stor.


Favoritfrukosten, gröt & ägg


Det har blivit besök på Vitalgym


Jag har fixat min egen supergröt med det som jag tycker är godast.


Varga gymmar


Från morgonens benpass


Min supergröt:
• havregryn (jag rosta dem)
• dinkelgryn (jag rosta dem)
• rågkross
• sötmandel, skalad & hackad
• hasselnötter, skalad rostad & hackad
• solrosfrön
• linfrön
• tranbär torkade
2014-01-27 @ 08:03:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0