2014-01-08

Barnen sover.
Thommy flög till Skellefteå inatt med jobbet.
Själv planerar jag dop.

Har fixat med inbjudningskort.
Beställt tårtgrejer mm.

Igår var jag och Varga på Vitalgym,
Körde ett grymt bra axel & bicepspass.


Kom hem och då var kvällsmaten redan fixad!
Thommy hade gjort korvstroganoff & ris.


Senare på kvällen gjorde jag en proteinostkaka!



Den vart skitgod!!
Hade i hackad sötmandel istället för saffran som jag brukar ha.

Här ösregnat idag så vi lär inte gå ut nått..
Däremot ska jag och barnen ut o reka.
Se över en ny hundkörningsväg tänkte jag.
Och hämta paket inne i nykroppa.

Blir inget gym idag,
eftersom jag är själv med barna!


2014-01-08 @ 11:21:27 Mat Permalink


Kommentarer
Postat av: Minna

Åh! Recept på proteinostkakan tack :)
Ser supergod ut!

Svar: Blanda 500gram mini keso, 2 ägg, 5 äggvitor, stevia, 1 skopa vaniljprotein, en näve hackade skalade sötmandlar. 200grader ca 30min
Ida Vähäsalo

2014-01-08 @ 14:06:10
Postat av: Brittis

Tänkte just fråga efter receptet, tack för att det fanns här redan.

2014-01-10 @ 15:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0