2014-01-03

Godmorgon!

Sitter vid frukostbordet och käkar gröt och väntar på att äggkoket ska bli klart.

Har go träningsvärk i halva kroppen.
Den börjar smyga sej på efter gårdagens axel, triceps pass.
Fast värst är den i bena.
Gött!!!!!

Ökar som sagt med vikter i axlar hela tiden, men de lär väll snart plana ut?
Inte ska man väll kunna fortsätta öka såhär hur länge som helst antar jag..

Igår åkte jag och barnen hem till thommys familj och hälsa på under dagen.

Idag kommer mina syskon på besök.
Syrran ska främst hämta hem Indy som vi varit hundvakt till.

Egentligen skulle vi inte varit hemma nu,
Utan uppe i Nornäs.
Thommy skulle ha tävlat med 6-spannet i helgen på 2x30km.
Men pga snöbrist ställdes tävlingen in!
Trist!!!
Det är thommy som får tävla med dem detta år, eftersom Varga är så liten och ammar.
Därför är det även han som tränar dem denna säsong.

Men jag återkommer så småningom på den fronten..
Lovar!

Har även fler planer.
Men de är ingenting som har med nyårslöften (som jag hatar) att göra.
Nä, det är något jag tänkt gjort väldigt länge och som passar sej bäst i tid under detta år..

Hej så länge!!
2014-01-03 @ 08:12:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0