Torsdag

Båda barnen har precis somnat sin förmiddagslur.

Jag har gjort klart tårtbotten.
Lagt iordning, strukit barnens kläder inför lördagen.
Jag har lagat kvällsmaten till idag och lunch tills imorgon så vi bara har att värma.

Håret blev blekt igår.
Vi dejtade även prästen igår.
Thommy gilla prästen!!
När prästen fick höra att Vidar heter just Vidar börja han prata asatro och vikingatid så de stod härliga till.
Thommy var lyrisk!
Vi prata mer om vikingar än om själva dopet.
Prästen tala om att thommy har en snygg fru :-O 
Och att jag var en riktig sköldmö!
När vi avslutat mötet säger han:
Vidar kommer bli en riktig Viking!! :-)

Haha, ja va ska man säga.
Thommys idé om blotning på lördag kanske inte va en sånn dum idé..?

Nu har jag bara dopprogrammen som ska skrivas ut, kvar att ordna idag.
De är klara i datorn så de ska väll gå rätt smidigt.
Ska även besöka vital i eftermiddag!!


2014-02-27 @ 10:26:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Bra jobbat Ida! Vill du ha hjälp med utskrifter?

Svar: De är utskrivet o klart! Men tack ändå <3
Ida Vähäsalo

2014-02-27 @ 21:54:37
URL: http://mejmej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0