Tjöt

Gårdagens kok som blev kvällsmat igår och lunch idag.
Stekt tandoorikryddad kycklingfilé med wokgrönsaker och lite kokosmjölk (light) på, till de risnudlar.

Vidar åt mest nudlarna, tror de va kryddningen som inte föll honom i smaken.

Vidar skulle hålla hand med lillasyster igår ❤️


Varga somnade i babysittern med sina gosedjur över sej.


Från när vi var ute idag, Vidar talar om att till helgen vill han minsann göra brasa ute i slogboden igen!!


Jag är litekluven i de här med kosten alltså.
Just nu ligger jag på ett litet kaloriunderskott eftersom jag vill försöka få bort lite fett.
Äter bara skit på lördagar.
Så länge de fungerar bra med Varga och amningen kör jag på så..
Men skulle de bli dåligt med mat till henne får jag svänga upp igen och ta de om ett par månader istället.

Just nu sitter jag och funderar på vad jag är sugen på på lördag..
En riktigt kladdig kladdkaka med grädde.
Klyftpotatis, kycklingfilé (tröttnar aldrig på kyckling) och beasås.

Sen kanske polly & geléhallon :-)

Så får de nog bli!

Men idag är jag mest sugen på min Body Science double rich chocolate drink, de blir efter träningen sen ...mmmmm!!


2014-02-05 @ 12:49:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0