Lördag

Lägger om min taktik lite tror ja, de är inge kul o försöka bulka.
Vill se hur de ser ut om jag försöker tappa lite fettprocent.
Äter samma som innan fast lite mindre portioner bara.
Ätardagar på lördagarna.

Tränar som innan.
4-5 pass på Vital i veckan.
1-2 magpass hemma i veckan.

Men idag är det lördag!
Idag är jag sugen på plockgodis och sen pizza till kvällen, så så får de bli!!

Thommy jobbar denna helg och skulle även gymma idag.
Så när han kommer hem efter lunch ska vi gå ut med barnen.

Jag ska även mocka och göra fräscht hos hönsen.
Eller ja borde säga tupparna.
De har nämligen visat sej vara 2tuppar och 1 höna av de 3 vi sparade :-/

Men nu i vår ska vi skaffa ett gäng damer också, värphybrider har jag bestämt!

Från igår när ja skulle ploga gårn.


Vidar hjälper till


Han e duktig


Morgonens form
2014-02-01 @ 09:22:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0