Dopfix

Känner mej inte så stressad ändå..

Har vart och hämtat nyckel.
Tittat på församlingshem.
Konstaterat att vi är fler gäster än de verkar finnas sittplatser (äsch de löser sej, man behöver väll inte sitta hela tiden)

När thommy kommer från jobbet ska jag bleka håret idag.
Sedan ska vi åka och träffa prästen,
planera dopet.

Imorgon ska jag göra dopprogram.
Baka tårtbotten, stryka kläder.

På fredag ska jag göra alla tårtor.
Kladd i mellan och dekorera.
Vi ska åka o duka.
Köra dit alla grejer.
Köpa blommor.

På lördag ska vi bara vara redo.
Leka med barnen.
Se till att de får sova middag.
Sedan bara göra oss iordning o åka till kyrkan.

Känner mej som sagt inte ett dugg stressad.
Så länge tårtbaket går som de ska och inget moment skiter sej där :-)






Man kan inte tro att denna klumpeduns bara vägde ca 2,5kg när hon föddes. 

Hon hade ju redan vid 3månader växt ikapp 2 viktkurvor och hamnade mitt på normalstrecket..
Jag verkar ha grädde i pattera!
2014-02-26 @ 11:57:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0