Baksida lår & Bröst idag

Jag totaldödade min rumpa idag på Vital.

4 set Utfall i smithmaskin.
4 set Raka marklyft.
5 set Benpressen, varav 4set var med 140kg (jag har aldrig kört så tungt innan, +10kg mot vad jag körde i måndags)

När jag sedan skulle köra legcurl så fick jag gå ner på hälften av de vikter jag brukar köra med, benen bara skaka. 
Så underbart!

Bröst har ja inte tränat så mycket öht.
De har vart den muskelgrupp jag prioriterat minst eller inte alls!
Men har börjat köra lite bänk nu för det är roligt!
Körde iaf med 35kg idag, vilket givetvis ska bli mer om några veckor :-)






2014-02-09 @ 10:51:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lillsyrra är GRYM!!!

2014-02-09 @ 13:00:59
URL: http://svasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0