Lite bilder sen sist


Jag håller på att stickar ett par vantar till min man <3

Valparna var ute en stund igår

Tiken Aslaug


Jag & Snö


Familjen gör inget annat än är sjuka tycker jag (men jag är som vanligt frisk).


Mera mat


En slädtur med malamuterna Divine & Zigge. Bara 30min efter vi kom fick jag svar på annonsen om Divine (de vart liksom kanske vår sista mys-fika-tur ihop).


Fikastopp efter 2,5km i släden för barnen. De älska de!!





Saft & pepparkaka för barnen. Glögg & pepparkaka för mamman o pappan.

Bilderna kommer lite i fel ordning.. Här för de brasan.


Väntar på brasa


Påväg ut på turen, med båda barna i släden. Vidar satt o tjoa o skratta. Varga bröt nästan ihop av skratt varje gång jag manade på hundarna :-D


Vidar håller för öga

Sticka medan barna sov middag på julafton


Thommy och våra pojkar Floki & Ragnar







Jg myser med Selma

Jag o barna byggde en snögubbe dagarna innan julafton. Och tänka sej den står kvar än!!


Älskar att åka pulka! Som tur var fick de en större i julklapp <3


Mys i valplådan


Vår lilla julgran.. Som åkte ut på annandagen eftersom katterna "älskade den" lite för mycket!


Mitt o Vidars pepparkakshus
2014-12-29 @ 09:29:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

ni ser ut att ha haft det bra :)

2014-12-29 @ 10:28:11
URL: http://wildshenanigans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0