2014-08-24

Har precis pussat och lagt båda barnen i sina sängar.
Knäpptysta är de båda två, så förmodligen somna de direkt.

Jag har just lagt mej på soffan.
Ska se några avsnitt samcro nu.

När barnen sovmiddag idag körde jag hund.

Först testade jag Storm för första gången framför cykeln.
De gick superbra!!
Han sprang på o drog med spändlina ensam framför cykeln (som både knarrade och gnisslade) utan några konstigheter alls.
Inge rädd eller fundersam över vad han skulle göra.
Cyklade bara våran väg fram och tillbaks (1km totalt).

Väl hemma bytte jag hund till Sila.
Storm va missnöjd, han ville minsann sprungit längre!!
Körde ner förbi tjärn med Sila bort till vändplatsen sen hem igen (6km).

Hemma bytte jag hund igen, till Divine.
Körde åt andra hållet nu (för och slippa backar).
Divine får man inte överdrivet med hjälp av. Men jag ställer inte heller några direkt krav på henne. 
Hon är stor, tung, har enormt med päls och går som pensionär.
Jag vill inte slita ut henne, utan kör henne för hon ska få lite lagom motion liksom.

Storm innan sin tur


Sila ville va med på selfien

Paus


När barnen vaknat gick vi ut i skogen o åt blåbär.


2014-08-24 @ 18:33:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0