2014-08-12

Seg att uppdatera här..

Har precis lagt båda barnen för natten.
Sitter vid köksbordet och käkar lite kvällsmat.

Thommy är iväg o fiskar med J ikväll/inatt.
Jag tände i bastun för en stund sedan så bara barnen sover (vilket de säkert gör nu typ eftersom de är knäpptyst) så ska jag ta med mej "barnvakten" och gå ut o svettas lite.

Imorgon förmiddag blir det roligheter med barnens farmor & faster.
Sedan tänkte jag klämma in ett ryggpass på eftermiddagen.

Tjipp & hej!

Badpojken


Från i lördagskväll då jag o Thommy satt i vikingasalen en stund


Min jarl


Några som vänta på att vi skulle komma hem


Blev axlar och triceps som fick sej en omgång igår


Från tidigare idag då barnen fick sej ett bad



2014-08-12 @ 18:29:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0