Varm natt

Klev upp (inte vaknade, för sovit har jag knappt gjort inatt) med huvudvärk.
Febern håller sej runt 39,9 grader.
Inte konstigt att pojken inte kunnat sova ordentligt inatt.
 
Han har gråtit till och från hela natten.
Har inte velat ligga själv utan ska helst av allt ligga i famnen.
Men det är svårt för en annan att sova sittandes med honom i famnen.
Så fort han verka sova djupt har jag lagt ner honom, men efter bara typ 15-30 min vakna han varje gång och de va bara att ta upp och sitta och hålla honom igen!
Men han slocka typ direkt varje gång bara jag satt och höll honom..
 
Varm som en kamin och varje gång jag la ner honom var de så jag nästan kunde bränna mej om jag tog på min egen arm där han legat med huvudet.
Stackarn!!
 
Idag är det gnälligt värre, han är trött men kan inte sova.
 
Han hade dock en liten stund då humöret var lite mer på topp, direkt efter frukosten idag.
Då passade jag på att ordna med tårtbottnar.
Nä jag får väll gå och sätta mej med han i famnen en stund nu och se om han somnar..
 
Somnar han ska jag göra mej iordning för dagens barnmorskebesök.
Om nu Thommy kommer hem tidigare vill säga.
Har inte hört nått ifrån honom, så jag antar/hoppas att han kunde vara ledig i eftermiddag.
 
 
2013-09-05 @ 09:55:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0