väntar på sonen

Äsch, planerar om dagen lite..
Sitter och väntar på att Vidar ska vakna och få sin lunch.
 
Efter de åker vi till Maxi i Karlskoga och handlar allting inför kalaset.
Hade tänkt tagit de på torsdag typ,
men de kan vara skönt att ha det färdigt åandrasidan,
jag måste ju ändå liksom till en affär idag.
 
Har förengångsskull skrivit en lista!!
..det gör jag aldrig!!
Glömmer alltid något och måste gå in i Storfors på hemvägen.
Men oftast har Vidar då somnat och jag vill inte väcka honom och får då avstå att handla de sista.
 
Något som jag är kass på är att beräkna hur mycket det går åt av allting när de är kalasdax!
Förstår inte men det blir aldrig lixom lagom..
Skulle behöva anställa någon som kunde räkna ut sånt typ..
 
Har under Vidars vila nu försökt sysselsatt mej lite..
Typ hängt en tvätt, klätt mej, ätit tidig lunch, städat ur mailboxen,
betalat några räkningar, plockat undan leksaker osv.
Så nu sitter jag bara o väntar på att han ska vakna så vi kan komma iväg.
 
Ska köpa hårblekning idag iaf, så man blir fin inför helga.
Tänk om de bara kunde växt ut rätt färg på en gång, så man slapp de där momentet.
Har ju provat att ha mörkare, i många omgångar, men de ser ju så knäppt ut tycker både jag och gubben min!
 
 
Imorgon går jag in i vecka 30.
Åh, va jag vill snutta bebis, men den som väntar på nått gott.
De är ju inte så himlans lång tid kvar nu.. :-D
 
Tänk att den där inne ser ut som liksom en riktig bebis nu,
fast bara i lite mindre storlek..
Men allting liksom finns där!!
 
 
Bebisen i magens ungefärliga mått nu:
Vikt 1500gram
Längd 38 cm
 
 
 
 
2013-09-03 @ 11:19:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0