Halvvaken natt

Härlig natt inatt.
Not!!
 
Har haft sammandragningar som gjort ont typ hela natten.
Så jag låg liksom i någon halvdvala och lyssnade samtidigt på Vidar som stånka och stönade i sömnen.
 
När jag gick upp och kände på honom var han kokhet.
Så jag lyfte upp honom, tog av pjyamas och tempa.
Han hade nästan 39 i temp, så han fick lite alvedon.
 
Efter de momenten var ju Vidar halvt klarvaken och kunde inte somna om.
Så jag gick och bar på honom i över en timma och tillslut somnade han äntligen om!
De minska ju inte precis på sammandragningarna av att gå och vagga på en 11kgs pojk!
 
Nu på morgonen låg vi till halv nio iaf.
Febern va uppe i samma igen när vi gick upp.
 
Men han verkar som vanligt, åt upp frukosten osv.
Så de är inget fel på honom för övrigt, bortsett från febern, kanske något trött då vilket man blir av feber.
Hoppas inte han blir nå förkyld eller nått, feber räcker väll gott och väl.
 
Men nuu ska jag inte klaga, då detta är första gången sedan han föddes som han är sjuk.
Och någon gång lär ju bli den första!!
2013-09-04 @ 09:57:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0