Torsdagskvällen..

..blev riktigt bra!
Vi tränade hundarna, 12km blev det i bra tempo.
 
Sedan hemma igen gick Thommy och tände i bastun.
Jag och Vidar gick in och lagade tacos.

Efter maten gick Thommy ut och bastade medan jag gav Vidar gröt och badade honom.
Jag la ner en mycket trött pojk i sin säng
och han somnade på typ 5 sek (innan jag knappt hunnit gå ut ur sovrummet igen).
Thommy kom in från bastun och jag smet ut efter honom.
 
Så underbart,
att ligga där ute i värmen och mörkret.
Bara elden som gav ett gul/orange sken och ett svagt sprakande ur kamin.
 
Efter bastun satte jag mej på bastuverandan och tittade ut över vår mörka gård.
De var knäpptyst borta hos hundarna, vilket betyder att de är mycket nöjda (mätta & trötta efter kvällens tur).
 
Jag njöt!!
 
 
2013-10-11 @ 08:01:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Det låter som en underbar dag! Jag är också så nöjd när våra hundar är trötta efter en rejäl motion. Vi har ju våra inne på kvällar och nätter och jag älskar att sitta vid tv:n och se dem ligga utsträckta och tungt sovande på golvet. Livet med hundar är bäst!

2013-10-15 @ 10:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0