Hemma

Thommy och Vidar kom och hämtade oss på BB efter lunch i måndags.
 
Jag hade packat ihop våra saker och ställde mej redo vid hissen
ungefär då jag räknat ut att de borde vara framme.
Cirka 30 sekunder senare säger hiss-dams-rösten: Våning 4.
Hissdörren går upp och ut kommer mina pojkar :-)
Kärlek!
 
Vi var tvugna att åka till Maxi och köpa diverse saker inför Vargas hemkomst.
Eftersom hon överraskat oss och kommit så mycket tidigare.
 
Thommy har några arbetsdagar kvar han måste göra innan han går på pappaledighet
och vi båda är hemma tillsammans med barnen.
Och vi som trodde han skulle hinna vara hemma i typ 2 veckor innan bebisen skulle komma.
 
Igår morse skjutsade Thommy Vidar till sin Farmor och Farfar innan han åkte till jobbet.
Vi båda tyckte att det passade bra att göra så.
Dels älskar Vidar att åka hem till dem.
Sen så blev det mycket roligare för honom att få leka en heldag,
medan jag försökte landa här hemma.
 
Jag fick besök av Magda på förmiddagen och vi låg inne på sängen i sovrummet ihop med Varga och bara babblade ända tills Thommy kom hem från jobbet på eftermiddagen.
Då packade vi in oss i bilen och for för att hämta hem Vidar.
 
Det lös om Vidar när vi kom.
Det syntes att han haft en toppen dag och fått lekt och busat hela dagen.
Han var på jättebra humör, fast en aning trött :-)
 
Idag är jag hemma med Vidar och Varga medan Thommy jobbar.
Jag har ju inte hunnit träffa Vidar ordentligt sen i fredags så jag ville ha honom hemma,
fast att vi blivit erbjudna hjälp idag också.
 
Det fungerar kanon!
Ska ta och laga lunch nu medan båda barnen sover.
 
Ska väll knåpa ihop en förlossningsberättelse också så småningom.




 
 
 
 
 
 
 
2013-10-30 @ 10:13:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lis

så söta de är!..va kul de ska bli med förlosningsberättelse:) längtar redan!

2013-10-31 @ 19:02:35
Postat av: Sofia

Så vackra barn ni har! <3

..ps den berättelsen lär inte bli så lång ;) ;)
Ska jag vara ärlig, (vilket jag INTE var till vår kära mor) så trodde jag aldrig ni skulle hinna fram! :D

Svar: Ja <3 Haha den blev rätt så lång ändå! Mäh!! Varför trodde du inte vi skulle hinna fram? Varför skicka ni inte ambulans direkt då? :-O
Ida Vähäsalo

2013-10-31 @ 20:20:12
URL: http://svasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0