Besök

På förmiddagen fick vi besök av Vargas farmor, farfar & gammelfarmor (Thommys farmor)

Varga hos sin Farmor <3

Sedan gick vi upp och åt lunch


Finlunch på BB.

Efter lunch kom mina älsklingar Vidar och Thommy. Oj va jag saknat dom.
Vi lekte ett par timmar på vårt rum och Varga låg hos sin pappa.




Men usch va de skar i mammahjärtat när jag skulle vinka av Vidar vid hissen..

Men imorgon kommer de och ska hämta hem oss efter läkarundersökning, hörselprov & PKU-prov.

Längtar hem till torpet o tills familjen är samlad igen :-)

Ska gå och äta om en timma, duscha & invänta solsidan och bron som är på tv ikväll. Snoosa massa bebis därimellan såklart. Sen kommer ju min storasyster för att göra ett nattpass så då får vi sitta o tjöta lite med henne. Kunde ju inte bli bättre, hon har jobbat hela helgen vi vart här <3


Moster ska väga och mäta.


När vi flytta in på BB-rummet 2h efter förlossningen.


Fossingar



Storlek 50 är de gott om plats i än :-)

2013-10-27 @ 15:50:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0