Arg!!!

På bilfirman ..ja!
Det har ju krånglat massor i flera månader.
De svarar ju aldrig i telefon, eller ringer upp när man spelar in meddelanden.
De har krånglat med o beställa hem grejer och dragit ut på tiden..
 
Jag har skrivit lite om det förut.
 
Ja nu senast så krockade de ju bilen när de skulle byta en ventil.
Och var flera timmar försenade..
 
I måndags morse skulle bilen vara på plats kl 07 för de ska laga upp skadan som de själva åstakommit.
Thommy körde in den tidigt för att sedan själv hinna till jobbet.
Fick en lånebil därifrån för att ta sej till jobbet.
EN dag skulle det ta att laga.
 
Vi trodde såklart de skulle ringa måndag em/kväll och meddela att vi fick hämta bilen,
om inte annat så Thommy kunde åka före jobbet tisdag morgon för att hämta bilen.
Men nej, vi hörde inget!!!
 
Igår tisdag (dag 2) förväntar man sej minst sagt att de ska höra av sej.
Men efter lunchtid då ingen fortfarande meddelat hur det går, ringer Thommy bilfirman.
Inget svar!
Han spelar in meddelande om att de ska ringa upp.
 
Han kommer hem på arbetstid och är med Vidar så jag kan åka till vårdcentralen på min inbokade tid.
Hade jag haft bilen som de va sagt hade jag ju såklart tagit med Vidar.
Men nu har jag ju ingen bilstol.
 
Jag skyndar mej hem så Thommy kan åka till jobbet igen.
Thommy provar återigen att ringa bilfirman men får inget svar.
De ringer heller inte upp honom trots han spelat in meddelande.
 
Idag (dag 3) har vi fortfarande inte hört något!
Jag och Vidar som skulle åkt på marken idag :-(
 
Jag är arg, sur, bitter, förbannad på den där jädra Åsa-Nisse firman nu.
Eftersom de inte svarar skrev jag ett låååångt mail till dom och förklarade ett och annat.
Undra om man ens kommer att få svar på det?!!
 
 
 
 
 
 
 
2013-10-09 @ 07:56:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0