2013-10-17

Vart en tur till stan igår.
Träffade Lina, gick och lunchade.
Sedan en sväng in på ett par affärer.
 
Jag köpte kläder till liten, fast jag egentligen inte skulle.
Men jag vill ju att den ska få nått nytt redan på BB och inte bli en Vidar-kopia helt.
 
Sitter och väntar på att Vidar ska vakna,
sedan ska jag värma hans lunch, busa på golvet en stund, äta lunch själv och åka och hämta lillebror i skolan.
 
Sedan i eftermiddag/kväll när Thommy kommer från jobbet åker jag till Kristinehamn och möter upp syskonen.
Åker till Karlstad och käkar och går på bio.
Det blir:
 
 
Kommer nog bli en roligkväll!
 
Bara inte mamman somnar under filmen..
Jag som vanligtvis lägger mej så tidigt..
Men jag har dragit timmerstockar i en biograf vid flertalet andra tillfällen, så atte..
 
2013-10-17 @ 10:44:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin Wederberg

Vad fina :)

2013-10-19 @ 14:29:36
URL: http://darksess.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0