2013-10-15

Sitter och funderar på om jag ska packa in Vidar i bilen och åka till Filipstad en sväng.
Har slut på lite saker, som vanligt med andra ord!!
 
Nä, men blöjor börjar det bli dåligt med.
Lika så mjölk (kan bero på att jag dricker fler liter om dan)
så även om jag köper hem massor är den snabbt slut.
Sedan har den där fruktskålen en förmåga att bli tom direkt,
fast jag iprincip alltid köper frukt såfort jag åker förbi en affär!
 
Imorgon har jag en dejt med Lina inplanerad.
 
På torsdag ska jag hämta lillebror i skolan och så ska han vara här tills pappa slutar jobbet.
Sen senare på kvällen ska jag på bio med mina äldre syskon.
Har försökt planerat in bion ett tag nu, men de har vart svårt att få till så de ska passa alla.
Men nu så, ska vi väll komma iväg iallafall!
 
Börjar känna mej som en val..
Thommy håller inte med mej när jag säger att jag är fet.
"Nej du är inte fet nånstanns! du är gravid!"
Jag känner inte att jag kan hållla med honom, han säger väll så för att vara snäll.
 
Börjar bli skapligt öm om magen, det känns som hela övre halvan är blå.
Alltså som världens största blåmärke!
Men de är väll kanske så, fast på insidan.
Sedan trycker bebisen nått fantastiskt både upp och ner.
Ibland när jag böjer mej ner för att ta upp nått från golvet håller jag på att spy för magsäcken blir så ihopklämd!
Blä!
Och nyser man lite oförberett, håller man nästan på att kissa på sej!
 
2013-10-15 @ 13:27:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0