2013-10-07

Helgen blev inte riktigt som planerat.
 
Betydligt viktigare saker fick komma före våra, tidigare, planer.
Inget jag tänker dela med mig av här.
Men det har hursomhelst varit en jobbig helg.
 
Inatt sov jag rätt dåligt.
Graviditeten börjar göra sej ganska mycket påmind nu.
Bebisen börjar ta väldigt mycket plats där inne,
vilket gör att de trycker ganska mycket både här och där.
 
Har senaste veckan varit något grymt anfådd.
Även om jag bara sitter still är de som luften inte räcker till och man liksom flåsar..
Ni vet känslan när man hållt andan länge och ska börja andas igen.
Eller om man sprungit långt och kommer imål och ska ställa sej och andas ikapp allt :-)
Fast de känns så sjukt att man är sånn fast man bara sitter still.
Men de är väll typ nu de ska vara som värst med just den biten.
 
Sista veckorna sjunker väll bebisen förhoppningsvis ner lite och ger lite mer space där uppe.
Det ger ju iofs nya krämpor, i andra former.
 
Men som sagt, jag är gravid, inte sjuk!
Så de är ingen som behöver bekymra sej eller tycka nå synd om mej för det här lilla :-D
Det finns de som har de betydligt värre, än gravidkrämpor.
 
Imorse åkte Thommy tidigt till stan.
Bilen skulle lämnas in efter att de krockskadat den på verkstan..
Sedan for han vidare till jobbet.
Iochmed att bilstolen är krånglig att flytta så fick Thommy köra ner bilen denna gång.
 
Nä ska fixa lite här hemma medan Vidar sover nu!
 
 
2013-10-07 @ 09:12:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0