2013-10-04

Igår kväll när Thommy kommit hem från jobbet åkte jag in till Kristinehamn.
Åkte hem till min storebror en stund, sedan åkte vi och mötte vi upp Mamma, Mormor med fästman & min storasyster.
 
Sedan gick vi ut och åt middag :-)
Vi firade Mormor som snart fyller år.
Det var trevligt!
Oj va mätt jag blev.
Kan ju även bero på att det ligger en stor bebis med rumpa och ben rakt upp emot min magsäck typ.
 
Idag behöver vi åka till en affär iallafall så blir det väll en promenad eftersom det roar Vidar lite mer att gå på promenad i stan än att åka barnvagn här hemma (finns inget att titta på här).
 
Har lite planer för helgen.
Tänkte att vi imorgon ska ta och leta en bra körväg vintertid med hundarna.
Vi har några hundrameter skog från huset innan vi kommer ut till myrarna.
Så vi tänkte ta med GPS:en och gå och hitta hur vi enklast tar oss ut till myrarna.
Sedan är det ju bara att spara rutten så vi vet vart vi ska köra upp med skotern sen.
 
Packar väll Vidar i bärstolen (den uråldriga eftersom vi ännu inte köpt nån)
och tar med fika/lunch ut.
Kan bli mysigt.
Sedan kanske plocka lite på gården inför vintern och avsluta med en bastukväll och/eller en kväll vid brasan i slogboden.
 
Får hoppas de inte blir för dåligt väder bara..
Vidar äger ju ingen regnjacka kom ja just på.
Bara stövlar och regnbyxor :-O
Bäst att införskaffa då kanske!
 
Skulle vilja köra hundar också, men har lite fyrhjulingshaveri.
Se om de går att ordna lite snabbt..
Thommy har även börjat fixat med en annan fyrhjuling (som han klätt av på allt) men den saknar ju bromsar..
Åker inget 6-spann utan bromsar!!
2013-10-04 @ 08:23:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0