Träning

Nöjd med dagen.

Först blev det ett pass rygg, baksida axlar & bröst.

Bröst är de jag kör minst övningar av.
Brukar bli lite bänk och så iaf.
Vilket i sej kanske inte är den bästa bröstövningen precis, men den är kul!

Men rygg blir desto mer.
Jag verkligen älskar marklyft.
Men marklyft är väll inte superoptimalt att köra nu så tätt inpå förlossningen.
Jag har ingen aning hur mycket man törs ösa på. Jag slängde bara på 2st 10or på stången idag.
Men när kan man ösa på för kung och fosterland igen tro?!

Nu på kvällen blev det iaf ett magpass hemma också.
Skittråkigt med plankor.
Men jag försöker se de som att jag "lagar" mej.
Vill man bli hel och fin så får man bita ihop, fast de är tråkigt.

Barnen sover och jag tänkte börja läsa en bok jag fått i födelsedagspresent.

Thommy är ute och kör en 3-mils runda med hundarna.
Bitchen som är kvar hemma (löper) är minst sagt ledsen.
Hon har ylat sen de drog iväg här..

2013-11-26 @ 20:19:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis


Ni tar inte in löptik? Det är ju ett besvär det där med löp...innan vi kastrerade Akke hade vi båda inne och Sinik sov i en bur. Hon älskade den! Låg där och pös medan han trånade utanför. Det var tider det ;-)...

Svar: Vi har inget tikskydd, och eftersom Vidar leker på golvet är de inte så kul när de blodas ner..
Ida Vähäsalo

2013-11-29 @ 19:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0