Dagens magpass

Asså jag är verkligen ingen hemmaträningstjej!

Och "mammagymping" är inget för mej..
Jag vill till gymmet och lyfta skrot!!

Promenader/cykling ute hemma med barn och/eller hund är en helt annan sak dock!

Men iochmed att ja inte ska ha mer än min egna belastning till magen än, känns de bättre att träna mage hemma.
Än att ödsla gymtiden på typ plankor.

Körde ett kort tråkigt magpass nyss.
Någon nytta ska de väll göra även om de vart kort idag!

Dagens pass:
• Planka på tå 3 x 50 sek
• Planka på tå 3 x 30 sek
• Planka på tå 3 x 20 sek
• Lådan 3 x 30 sek

För er som undrar vad "lådan" är:
Stå på alla fyra.
Skjut rygg.
Lyft dej så knäna lättar ifrån golvet.
Håll den position där du får mest kontakt med magmusklerna. 



2013-11-19 @ 12:00:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Lådan ska jag testa. Får se hur många jag orkar...

2013-11-19 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0