Fredag 17 Maj

Jag är så trött på min telefon, eller mitt abonnemang rättare sagt.
Har ju ingen täckning här ute i skogen, vilket även gör att bildöverföringarna krånglar!!
 
Har ju bindningstid ett år till så de dröjer väll lika länge innan jag byter..
 
Hade tänkt delat lite bilder, men de vill ju inte komma fram..
Kanske skulle behöva leta fram den där kabeln..?
 
Fredag idag, härligt!
När Vidar sovit sin förmiddagslur och ätit lunch ska vi åka till MAXI och handla mat.
Börjar bli dåligt här hemma.
Så kanske man vill ha lite grillkött hemma för helgen.
 
Igår beställde jag en äggkläckningsmaskin.
Vi har ju ingen vuxen tupp än, så vi får ju inga befruktade ägg.
Har även mailat ett par stycken om att de ska skicka Faverolle-avelsägg till mej.
Skulle vara kul att få lite fler hönor..
Eller kycklingar till att börja med iallafall.
 
Idag började min dag på det bästa sätt den bara kunde!!
Hade knappt slagit upp de blå (grå enligt min man) förns jag läste ett underbart sms <3
De gjorde hela min dag, helg, veckor ja allt <3
Älskar dej!! :-)
 
Vi får se vad helgen har att bjuda på.
Misstänker att Thommy ska bygga som faen.
Sedan prata Thommy om att vi eventuellt får besök imorgon kväll.
Skulle vara trevligt!
 
Filmade ju Vidar igår kväll, det klippet jag hade velat dela här, men den kommer ju inte fram.
Alternativet är väll att försöka skicka den till FB och lägga in den här sen.
Testar det och återkommer...
 
 
2013-05-17 @ 09:04:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0