Vidar avancerar

Sedan ca 3 dagar tillbaka har Vidar kommit på att han vill försöka ställa sig mot allt..
Det går lite sådär..
Eller, han ramlar ikull hela tiden.
 
I söndags skulle han ställa sej i badbaljan när hans pappa badade honom, så han vällte och landa på en schampoflaska och fick en bula mellan ögonbrynen.
(Pappan, du måste ju va med!) ;-)
 
Annars vill han gärna ställa sig mot diskmaskinsluckan (när den är öppen)
Eller mot trappen i hallen..
 
Det går bra upp på knä,
men sedan när han ska upp på fötterna så slutar de i att han ramlar..
 
 
Idag har jag hitills haft fullt upp med ett hemligt projekt..
Kanske delar med mig av de framåt helgen :-)
 
Igår var jag och Vidar i stan.
Träffade storebror, handlade, tittade på hans nya lägenhet mm.
Blev även ett ben och bicepspass på Vital på kvällen.
 
Jag blir nog tjockast på beach 2013 också, som förra året.
Börjar få en liten boll..
Men de är ju inte så de syns att jag är gravid, utan folk tänker nog bara att:
"Oj va hon har ätit" eller "Har hon inte blivit av med gravidkilona sedan förra gången.."
Jaja, kommer väll vara så ett tag till..
 
Går in i vecka 19 på torsdag..
Snart halvvägs!
Hitills inga krämpor, kilon, eller annat..
Eller de ända att jag måste upp och kissa 3ggr per natt.
2013-06-12 @ 11:12:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lisen

vill ha mer uppdatering förbövelen :) mat bilder o dela gärna med dig av ditt projekt! super duper nyfiken:) hur stora portioner äter du iochmed att du inte går upp i vikt,räknar du och sånt ?

Svar: Jag äter lika stora portioner som jag alltid gör. Räknar inga kcal eller dyl. Äter mycket frukt på en dag.. Alltid sallad, kokta grönsaker.. Hoppar inte över kolhydraterna (tror inte på de alls). Överkonsumerar gärna ägg, kyckling & kvarg :-) De jag dock spar in på i alla lägen är socker..
Ida Vähäsalo

2013-06-12 @ 18:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0