Lite av varje

Tänkte inte skriva så mycket, bara dela några bilder.
 
Mitt "hemliga projekt" jag nämde tidigare,
var att jag hade en tårtbeställning till min Svägerskas Studentmottagning som vi var på idag.
Tror inte hon själv visste om det, så därför skrev jag inget om det..
 
Jag kan ju säga att vårat kylskåp blev skapligt tomt efter vi kommit hem från kvällens kalas nu.
Hade ju 4 tårtor som stått där tills dess att vi åkte hemifrån under eftermiddagen idag.
 
Ja om det inte syns, så ska det föreställa hennes studentmössa (de 3 runda)
Sen fick de bli en mindre fyrkantig i något samma stil, fast ingen mössa (gultenfri).
 
 
Jag redo för Studentkalas.
 
Bild på några av kycklingarna som fått flyttat ut ifrån kläckmaskinen nu ikväll.
17 st har de blivit totalt nu.
Kan se hålslag på iallafall 1 ägg till.
Vi får väll se om de behagar bli några fler kycklingar, det ligger ju ivarjefall 6st ägg okläckta kvar.
 
 
 
 
 
 
2013-06-13 @ 22:27:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin Wederberg

Vad söta :D Fin du är Ida!

Svar: Tack :-)
Ida Vähäsalo

2013-06-16 @ 11:53:53
URL: http://darksess.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0