He or She?

Vidar 13 veckor:
 
 
Bebisen i magen 13 veckor:
 
Om allt ser bra ut på Rutinultraljudet vi ska på om 2 veckor kommer vi heller inte denna gång ta reda på kön.
Varför ska man göra det?
Man öppnar inte julklapparna före julafton!
 
Tycker det är att förstöra spänningen helt.
Mycket roligare att få gå och undra, fundera och fantisera
och sedan på förlossningen själv få se vad det faktiskt blev!!

Man får ju ändå veta hela livet sen vad de vart..
Då kan man ju hålla sig 20 veckor till liksom!
 
Namnen är iallafall helt klara med för och andranamn och allt både för en pojk och en flicka.
 
Men jag tror att det är en pojk till..
Jag tänker nog automatiskt pojk bara för att de senaste 5 som fötts i närmsta familjen varit pojkar.
Men det skulle ju ändå vart kul att bryta trenden med en tös nu.

Oj va de hade vart kul att sätta rosetter i håret och klä en bebis i gulliga klänningar.
Bara så ni vet så hatar jag begreppet HEN och kommer inte va nå könsneutral bara för att någon nuförtiden hittat på det.
 
Ja vill klä min tjej (om jag får nån) i klänningar och så länge hon inte själv har några invändningar så tänker jag klä henne i sånt som jag tycker är tjejigt också.
 
Sen får väll andra tycka va de vill.
 
Man kan hugga ved, köra moped och nacka höns även om man har en rosa klänning på sej om nu någon undrar.
2013-06-03 @ 09:53:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Spännande!
Håller med dig, slutklämmen på ditt inlägg är BRA.

2013-06-03 @ 14:52:28
Postat av: Malin Wederberg

Väldigt spännande! :)

2013-06-03 @ 20:53:23
URL: http://darksess.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0