Barnfridag

Blir det imorgon..
Känns konstigt.
 
Som längst vi lämnat bort Vidar var då vi hade valpträffen och var ute och körde hundarna på eftermiddagen.
Då passade Vidars faster och pojkvän honom några timmar.
 
Imorgon ska hon ha honom heela dagen.
Vi ska vara i Karlstad på ultraljud kl 8:00.
Man får ju inte ha barn med sig dit, så därför blev det att ordna barnvakt.
 
Senare på eftermiddagen har Thommy ett läkarbesök även det i Karlstad,
så det kändes onödigt att åka hem imellan.
Så vi blir där hela dagen.
Så vi får väll gå i affärer, äta lunch och så tänkte vi passa på att träna tillsammans någonstanns.
En dag att umgås, bara jag och mannen.
 
Tror Vidar kommer få en rolig dag med Faster (eller fastrar kanske om de andra två är hemma) och farmor, farfarn vet ja inte om han jobbar..
Han älskar ju att träffa folk :-)
Han får säkert jättekul och är jättetrött imorgonkväll.
 
Jag har ett projekt på gång..
Thommy håller ju på med utbygget så då tar jag tag i hundgårdarna tänkte jag.
Väggen längs alla hundgårdar ska målas, kojor ska byggas om.
Sen vill jag bygga för lite så de blir lite mer sol/vind ja väderskydd överhuvudtaget.
 
Mitt projekt får göras när Vidar sover, mestadels.
Så igår började jag måla väggen mot vägen när han sov middag.
Jag hann knappt halvvägs.
Idag hann jag måla färdigt det helt när han sov innan lunch.
 
Så nu ska det målas inne i alla hundgårdar..
Får se när tillfälle att börja med det kan ges.
Imorgon blir det ju ingenting iallafall.
 
Usch, är så nervös inför ultraljudet.
Att de ska hitta något konstigt.
Det är väll så att det är lättare att ha en negavtiv inställning från början för att sedan överraskas.
Än att gå och tro något är bra och sedan få en kalldusch.
 
Ja det är bara att vänta och se helt enkelt!
 
 
2013-06-17 @ 14:42:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Nä, det går väl inte att se om det är bara 6 dgrs skillnad? När jag väntade barn flyttade bm fram 2 gr vid ultraljudet...då frågade jag om hon verkligen kunde se så exakt? hon log lite men svarade inte så jag gick därifrån övertygad om att hon hade fel! hi hi. Hoppas du mår bra annars, du ser pigg ut på bilderna!

Svar: Ja vi får väll se när den tänker komma ut.. Jag mår jättebra! Bortsett från att jag spyr rätt mycket :-) Men det får man väll ta!
Ida Vähäsalo

2013-06-22 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0