Spöken & Koffert

Vi har ju lite för lite antal hundgårdar här än.. Så hundarna turas om att bo inomhus.
Sila flyttade efter några dagar ut igår.
 
Jag är helt övertygad om att hon själv trodde att anledningen att hon fick bo inne var för att hon skulle hjälpa oss med Vidar.
 
En kväll stod hon och slicka på utsidan av Vidars byxor och när jag går dit hade han ju bajat.
Så jag tog in han till skötbordet för att byta, Sila studerade noga och försökte få tag i blöjan för att äta upp den..
Tikarna städar ju efter sina valpar, så hon skulle väll hjälpa till och hålla Vidar ren också tyckte hon.
 
Nu bor Bitchen inne och hon ser han nog mer som en lek kompis..
Inatt tuggade hon även på hans saker..
..ja och mina
 
En napp, senilsnöret och en nagelfil rök.
 
Ikväll ska jag minsann städa undan grejer från golvet och ge henne ett ben som hon kan ha som alternativ om hon nu vill tugga på nått.
 
Jag vet inte vem av mej och Bitchen som är mest i spökåldern nu..
Hon har nu i kväll gått runt och morrat på diverse "saker" som inte jag kan se..
Usch, hon skräms ju när hon rätt som de är får för sej att hon får syn på nått..
Så nu kan pappan få komma hem tycker ja :-D
 
Jag har fyndat idag :-)
En gammal koffert
 
Jag tyckte den var jättefin!
Och 200kr var den väll värd?
 
 
 
 
2013-01-14 @ 18:32:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin Wederberg

Jättefin koffert! :)

2013-01-14 @ 21:33:00
URL: http://darksess.com/
Postat av: Brittis

Jättefin koffert! Spara lappen och låt den följa med kofferten för det ökar värdet på den. Jo, sant även om det låter galet.
Ha ha, typiskt hispiga unghundar att morra för säkerhets skull när de hör ljud de inte förstår. Sätt på musik till henne så får hon nå't annat att lyssna på :-).

2013-01-15 @ 17:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0