Segt!

Har väntat o väntat idag!
IKEA verkar typ aldrig komma!! ..jag o vidar har ju inte ens kunnat ta en promenad då vi måste vara hemma när/om de kommer. De skulle ringa innan de kommer så mobilen måste ligga på fönsterhyllan i köket för att ha en plupp täckning.
Men nu känns de snart irriterande, utkörningstiden skulle va mellan 10-17..
Det är alltså 44min kvar.
 
 
Väldigt mycket kommentarer om att unna sig.
Men jag kan inte kalla att jag unnar mej, om jag stoppar i "skit" i kroppen.
Nä unna är, för mej, de nyttiga jag äter & dricker.
 
Sen har de inget med att göra om jag äter pizza nån dag eller inte.
Äter jag en pizza är det för jag är sugen på det. Inte för att jag "unnar mej",
för de känns de inte som ett rätt uttryck för mig.
2013-01-14 @ 16:16:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

som ja sa så är vi olika:P

2013-01-14 @ 17:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0