Oj da!

Som de kan bli som..
Har ju börjat handla hem lite gamla grejer till torpet.
 
Hittade en så fin grej att ha köksredskapen i!..tyckte jag..
Så den ställde jag mitt på köksbänken och fyllde den med slevar och stekspadar mm..
 
Men jag har hela tiden undrat vad "pipen" på den är för något.
Den kanske är till om man ställer i blöta grejer i den så vattnet kan rinna ur.
 
Efter några dagars googlande vet jag nu vad det är..
 
Det är en Lavemangkanna!!
..den ska inte längre få stå på bänken med köksredskap i!!!!
2013-01-29 @ 14:39:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vore kul med en bild på "kannan"

2013-01-29 @ 15:20:46
Postat av: Robin

Ha ha ha ha !!
Shit vad jag skrattade när jag läste detta...
Var tvungen att berätta för mamma. Hennes kommentar var ungefär...: "Men usch.. HAHAHA" :D

2013-01-30 @ 04:38:02
Postat av: Lisen

Hahha... va rolig

2013-01-30 @ 15:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0