Mat & Dietstart

Ett av de underbara sätt man kan avnjuta kvarg på!
Blanda ICA lättkvarg med en burk tonfisk, krydda med salt, peppar och dill..
 
 
 
Provar mej på att baka lite nu..
Vispa äggvitor, i med proteinpulver, och klicka ut på en plåt, in i ugnen..
Protein-Maränger :-)
 
 
Är ju perfekt att ha med sig, istället för att gå med kokta ägg i byxfickorna!
Ja nu kanske man inte ska ha maränger i byxorna heller..
Men ni fattar!
 
Idag startar min mans diet.
20 veckor har han framför sej!!
Innan de är dax för Tävling :-D
 
När han kom hem igår vid 19:30 med nya kostprogrammet såg jag hur mycket kaos det var i hans huvud över hur de upplägget på de nya lådorna blir..
 
Jag skickade in han till tvn med Vidar och börja väga och mäta upp själv istället.
Så nu är de nya lådorna klara för några dagar framåt.
 
Känns mycket lättare att laga faktiskt..
Eftersom det typ bara är kyckling och broccoli, och lite ris i några få av dem.
 
Jag tror de kommer att bli skitbra de här!!
 
 
 
2013-01-15 @ 11:53:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin Wederberg

Smart med proteinmaränger! :)

2013-01-15 @ 12:29:16
URL: http://darksess.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0