Mat & Babysim

Eftersom "Anonym" vill se mer matbilder så visar jag er väll dagens frukost & lunch.
 
Till frukost, fiberhavregrynsgröt med solrosfrön, linfrön, kanel & mjölk. Keso & Ägg.
Lunch, spenat fettuccine, kräftstjärtar, keso, ägg & paprika.
 
Efter lunch åkte jag och Vidar till Filipstad och handlade. Sedan till badhuset på Babysim.
Babysimmet tänker vi fortsätta med på måndagarna :-D
 
 
Lite svårt att ta kort på han samtidigt som jag håller i honom.. Men några kort blev det iallafall.
Igår baka jag egna proteinbars..
De ser kanske inte så roliga ut..
Men de dög att äta :-)
Ett bra mellanmål
 
Rörde ihop äggvitor, proteinpulver, solrosfrön, linfrön & banan..
In i ugnen sen bara att skära i bitar.
 
Ikväll ska jag prova mej på att göra nått annat..
Kanske delar med mig av bilder och omdöme på smaken imorgon..
 
2013-01-28 @ 20:23:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Vad söt lille Vidar är i vattnet!

2013-01-30 @ 08:04:18
Postat av: lisen

du är så påhittig när det kommer till käk,,vart får du all inspo ifrån?:) mer sånt här:)

2013-01-30 @ 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0