Köksprojektet!

..som vi trodde skulle vara klart till nyår. Så blev det ju inte! Annandagen skulle vi åka och handla, men då hade ju jag kräksjuka! När vi sedan åkte dagen efter så fanns ju bara hälften av allt vi skulle ha i lager! ..då blir man trött.
Så det var bara att åka hem igen.
 
Har kollat lagerstatus på internet men de har ju fortfarande inte fått in allt vi ska ha.
Så idag la jag en beställning på hemsidan istället, verkar gå snabbare att göra så.
Så de ska komma på måndag (om en vecka alltså)
Då vet vi iallafall när vi får grejerna plus att vi slipper åka en extra gång.
 
Så i helgen har jag tänkt att Thommy ska få bygga vårat köksbord i väntan på köksgrejerna.
Jag vet precis hur jag har tänkt :-D Tänk om det blir jättefult.. Haha!
Blir det nya bra, så har vi ett indiskt matbord med 6 stolar över om någon är intresserad.
 
Idag kom iallafall nya spisen och fläkten hit.
Så nu behöver de bli måndag och vi behöver ringa hit en elektriker för att koppla in den.
De är ju inte vanlig stickkontakt längre tydligen, utan de krävs fastinstallation..
 
 
 
 
2013-01-07 @ 19:27:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0