BVC 4-månaderskoll

Iförrgår blev det ett nytt besök på BVC.
 
Gick upp och klädde iordning mej och Vidar och när det var dax att åka kan jag inte hitta min plånbok.
Messar Thommy och frågar om den ligger i hans bil, vilket den givetvis gör!! Typiskt!!
Skyndar oss och tar svängen förbi Thommys jobb för att hämta den.
 
På håll ser jag att Thommy har ställt sej upp vid vägen (för de hela ska gå snabbare).
När vi närmar oss sträcker Thommy upp tummen (liftar) och när jag börjar bromsa in för att snart stanna brevid honom så gör han världens smile (han fick ju lift).
Han öppnar dörren och jag frågar honom om det var någon typ av sexfantasi han ville få uppfylld.
Han tittar konstigt på mej och jag tolkade de hela som att så var inte fallet..
 
Hur som helst jag fick plånboken och vi åkte vidare och kom precis i tid.
 
Vidar hade gått upp ca 800 gram på en månad och växt typ 3 cm på längden :-)
2013-01-10 @ 17:08:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0