Bröllop & Dagen

Igår vart de fotosession på gymmet. Var ju tvungen att ta lite före-bilder på min man som precis startat sin deff.
Han och Vidar åkte sedan hem och jag stanna kvar och körde ben & triceps.
Skulle ta en bild i min favorit maskin, men de blev ju sådär..
 
 
Efter gymmet var det hem och slänga i sej lunch, som bestod av kyckling & mjölk :-)
Sedan duscha och svida om för att åka på bröllop.
 
Ett vackert vinterbröllop!!
När vi stod där utanför kyrkan och väntade på att få skåla med Brudparet så glittrade de så fint i luften av mini-pytte-små snöflingor som dalade..
 
 
De vart inte så många kort med mobilen, de andra är i kameran och de blev nog jättedåliga då de var svårt att fota i en lite mörk kyrka..
 
Dagen idag startade med havregrynsgröt, ägg och en långpromenad.
 
Vidar visa även sin Far att han kan sitta så bra i stolen
 
 
I kväll blev de axlar & biceps på Vital.
Sedan hem och åt MASSA mat :-)
 
 
"Du är vad du äter" ..då är jag ett ägg..
Och min man en broiler ;-)
2013-01-20 @ 19:19:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

måste sluta läsa din blogg, blir så hungrig hela tiden av all god mat!! ;D

2013-01-21 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0