Söndag 3 februari

Vaknade upp brevid en jollrande/skrattande son vid 8.30,
strax därefter vaknade även min underbara man
 
 
Gick upp och gjorde iordningd min frukost.
Thommy tog med sej Vidar i vagnen för sin morgon-kardio.
Perfekt att slå ihop det, Vidar älskar att åka vagn så de är klart han får följa med ut när ändå Thommy ska ut och knalla.
 
Morgongröten redo att pimpas med mina frön..
 
Sedan gjorde jag mej redo för ett benpass på Vital.
 
                                      

Avslutade benpasset med att köra massa planker.
 
Sedan for jag hemåt för att mata sonen och äta lunch.
 
Igår kväll hade vi min storebror på besök.
Vi åt middag och badade bastu.
Fick massa mat kvar och eftersom Thommy idag går på sina lådor igen så är det ju bara för mej att äta upp maten som blev kvar :-)
 
Vet inte vad jag ska kalla det för, någon variant av tacos kanske.
 
Tärnade fläskytterfilé, stekte med tacokrydda, hällde på en burk tacosås.
Sedan rullade jag in köttet i tacobrön, och la i en ugnsform.
Kryddade lättkvarg med "ost-dipp-krydda" och bredde ut över alla tacorullar och på med lite ost.
Sedan in i ugnen, så osten smällte.
Serverades med sallad.
 
Blev nästan som lasagne fast av tacos.. Taco-lasagne?!
 
 
Slänger även med en bild på mitt fredagsgotta som jag njöt av till Gladiatorerna
 
Vaniljkvarg & fruktsallad
2013-02-03 @ 19:10:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisen

Såg mycke gott ut! Ska provas :)

2013-02-03 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0